نردبان نقاشی ساختمان قلی پور

نردبان نقاشی ساختمان قلی پور

نردبام:در انواع مختلف یکطرفه در طولهای 5/2تا5متر دارای پایه های جانبی باندازه 7*5/3سانتیمیمتر است درحالی که نردبامهای 5/5تا6متری دارای پایه های جانبی به عرض بیش از 5/7سانتیمتر عرض این نردبامها کعکولا در بالا وپایین بین 40سانتیمتر است.زیرا مخروطی شکل هستند.

http://naghashi.org

kkkkkk.gif (400×150)

طول نردبامهای آلمینیوم اصولا در هنگام کار حداکثر ارتفاع موثر تقریبا یک متر کمتر از طول نردبامهای دیگر است.طول نردبامهای فلزی را می توان بوسیله قلابهای فلزی که  روی پایه های جانبی قلاب می شوند ثابت کرد.این نوع نردبامها ضامن خودکار دارند.در بعضی از نردبام های آلمینیومی کشویی از طناب قرقره که دارای یک ضامن خودکار،نردبام باز شده را روی رکاب پله پایینی نردبام ثابت میکند،وزن نردبام 5/4متر که از این نوع در حدود8کیلو گرم است.

نقاشی-ساختمان-قلی-پور.gif (594×135)

نردبام دوطرفه که اکثر نقاشهای ساختمان از آن استفاده می کنندچوبی که از چوب کاج (روسی)ودارای پایه های جلویی صاف مهار شده بوسیله قلابهای فلزی می باشند.

خطرات

logo.gif (368×86)

خطرات کار روی داربست یک هشدار در این مورد کفایت می کند.افتادن اشیا از داربست درست مانند افتادن از خود داربست،می تواند حادثه آفرین وخطرناک باشد.در حین کار کردن کارگران نقاش چون بیشتر در ارتفاع کار می کنند،ایمنی را رعایت و در ارتفاع حتما از کمربند ایمنی استفاده نمایند.





:: برچسب‌ها: نردبان نقاشی ساختمان قلی پور ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : جمعه 10 خرداد 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: