انجام شش مرحله پیش از نقاشی ساختمان یا منزل خود

انجام شش مرحله پیش از نقاشی ساختمان یا منزل خود

انجام شش مرحله پیش از نقاشی ساختمان یا منزل خود

قبل از شروع مطلب به دلیل طولانی بودن تصمیم گرفتیم در ابتدای آن خلاصه ای قرار بدهیم تا اگر مایل نیستید کل مطلب را مطالعه کنید خلاصه میتواند برای شما مفید باشد.

پوشش های سلولزی در پوشش های ساختمانی

انجام شش مرحله پیش از نقاشی ساختمان:

1- جمع آوری لوازم محیط و پوشش مناسب محیط اطراف

2-  محدود کردن ناحیه نقاشی و اعمال پوشش مناسب برای جلوگیری از رنگ شدن اطراف

نقاش ساختمان در البرز

3- مرحله زیر سازی

4- انتخاب رنگ و ساخت آن

5- انتخاب ابزار نقاشی و رنگ آمیزی

6- در نهایت نقاشی و رنگ آمیزی ناحیه مورد

 

مناسب ترین موقعیت برای انجام پروژه رنگ آمیزی و نقاشی دیوارهای ساختمان، هنگامی است که شرایط آب و هوایی موجود امکان باز گذاشتن در و پنجره ها را مهیا کند و تا بتوان مرحله خشک شدن سریع لایه رنگی را به جریان هوا و گرمای آن سپرد. حال اگر شما نیز فرصت را غنیمت شمرده و مهم تر از همه قصد دارید این پروژه را خودتان انجام دهید، نقاشی ساختمان اگرچه به ظاهر ساده به نظر می آید ولی دارای چندین مرحله بوده و رعایت نکاتی در هر مرحله، می تواند با سرعت بیشتر به نتیجه بهتری منجر شود. این مراحل و نکات آنها عبارتند از:

نقاشی ساختمان در کرج

۱) جمع آوری لوازم کاربردی و دکوراسیونی مورد نیاز و همچنین پوشش آنها:نقاشی ساختمان در تهران

پس از جمع کردن لوازم در گوشه ای از فضا، آنها را با لایه ای پلاستیکی خوب پوشش دهید. برای این منظور شما می توانید این لایه های پلاستیکی را به صورت متری تهیه کنید.

۲) محدود کردن نواحی مورد نظر نقاشی و پوشش مناسب قسمت های هم جوار برای جلوگیری از آغشته شدن به رنگ هنگام نقاشی ماسکه کردن:

به عنوان مثال پوشاندن کلیدها و پریزهای برق و تلفن، شیشه های پنجره ها، دستگیره های درب ها و غیره از جمله این اقدامات هستند. برای انجام این کار از نوارچسب های کاغذی به تنهایی و یا به همراه روزنامه می توانید استفاده کنید. حتی ممکن است شما بخواهید تنها قسمت هایی از یک دیوار را آن هم با رنگی متفاوت پوشش دهید که در چنین شرایطی نیز چسب های نواری کاغذی ابزار اصلی محسوب می شوند. نکته ای که باید در اینجا به آن توجه کنیم این است که در صورتی که چسب نواری کاغذی را برای ماسکه کردن انتخاب کرده اید، توجه داشته باشید تا خشک شدن کامل لایه رنگی، هرگز بر کندن آن اصرار نورزید زیرا امکان برداشته شدن لایه رنگ به همراه چسب وجود دارد. حال اگر با وجود خشک شدن رنگ کندن چسب به راحتی انجام نمی گیرد، کافی است پنبه ای را به تینر روغنی آغشته کرده و بر روی چسب بمالید سپس آن را به آرامی از روی سطح رنگ جدا سازید.

توجه: به هیچ وجه به جای تینر روغنی، تینر فوری را امتحان نکنید زیرا تینر فوری رنگ دیوار را در خود حل کرده و شما مجبور خواهید بود دوباره آن دیوار را رنگ کنید.نقاشی ساختمان در تهران

۳) مرحله زیرسازی:

کلیه قسمت های فرورفته ای را که در اثر ضربه بر روی دیوار پدید آمده است با گچ و یا بتونه پر کرده و سپس هرگونه اختلاف سطح را با سمباده صاف و یکنواخت کنید. به این ترتیب بستری مناسب برای رنگ آمیزی حاصل می شود.

۴ ) مرحله انتخاب رنگ و ساخت رنگ مورد نظر:

ابتدا نوع رنگ مورد نظر را با توجه به دیوار، سقف و غیره و همچنین پوشش قبلی آن انتخاب کرده و سپس به مرحله دیگر یعنی ساخت رنگ دلخواه بپردازید. به عنوان مثال برای پوشش کلیه سقف ها به جز سقف آشپزخانه و سرویس های بهداشتی که شست وشوی سالیانه آن نیاز است از رنگ پلاستیک استفاده می شود. دیوارها را نیز اغلب با رنگ روغنی می پوشانند که تنها تفاوت موجود میان میزان نسبت ماتی و براقی رنگ روغن است که آن هم با توجه به مکان و کارکرد آن انتخاب می شود. به این معنا که برای سطوحی که شست وشوی بیشتر لازم دارند، میزان رنگ روغنی براق نسبت به مات می بایست بیشتر بوده و در مورد دیوارهای دیگر مکان ها این میزان تقریبا نصف نصف و یا حتی مقدار رنگ مات کمی بیشتر از رنگ براق است.

نکته ۱) اگر برای دستیابی به رنگ دلخواه چند رنگ را با هم مخلوط کرده اید، پیش از استفاده بر روی دیوار توجه داشته باشید که همواره رنگ خیس دوپرده روشن تر از خشک شده همان رنگ است. برای امتحان بیشتر نیز شما می توانید قسمتی از در قوطی رنگ و یا قطعه فلزی بدون استفاده ای را با لایه ای از رنگ پوشش داده و کمی صبر کنید. رنگ بر روی فلز با سرعت بیشتری خشک شده و نتیجه زودتر حاصل می شود.

نکته ۲) در صورتی که نمونه رنگی را ساخته و در انتخاب آن اطمینان دارید، برای درست کردن مقدار زیادی از آن لازم است همان فرمول ترکیب رنگی را استفاده کرده و جهت امتحان قطره ای از رنگ نمونه را در داخل قوطی رنگ ساخته شده بچکانید. با این کار به راحتی می توانید رنگ نمونه انتخابی و رنگ ساخته شده را با هم مقایسه کنید.

نکته ۳) این روزها کارخانجات ساخت رنگ دست به تولید طیف وسیعی از رنگ های گوناگون زده اند که به این ترتیب سلیقه همه افراد به راحتی قابل تامین است.

۵) انتخاب ابزار رنگ آمیزی:

برای رنگ آمیزی سطوح داخلی ساختمان و لوازم گوناگون سه نوع ابزار رایج وجود دارد:

الف) قلم مو

ب) غلتک

ج) پیستوله

که باتوجه به شرایط سطح مورد نظر برای رنگ آمیزی باید از یک و یا ترکیبی از چند تای آنها استفاده کرد.

۶) مرحله رنگ آمیزی:

پس از انتخاب نوع رنگ و ابزار، برای رنگ آمیزی اقدام کنید ولی پیش از آن ابتدا رنگ ها را صاف کنید. به این ترتیب رنگی صاف و بدون ناخالصی حاصل می شود. این کار در مورد استفاده از رنگ های باقی مانده از پروژه های قبلی نقاشی ساختمان الزامی است زیرا رنگ به مرور زمان و در مجاورت با هوا رویه بسته و خشک می شود و در نتیجه ناخالصی هایی در آن به وجود می آید.

 

 

نقاشی ساختمان، نقاشی ساختمانی، نقاشی ساختمان در شهریار، نقاشی ساختمان در تهران، نقاشی ساختمانی در کرج، بلکا، نقاشی ساختمان درشهریار، نقاشی ساختمانی در کرج در شهریار، اجرای بلکا، نقاشی ساختمان روغنی و پلاستیک و آکرولیک و مولتی کا، سفارش نقاشی ساختمان، رنگ بی بو، نمونه کار های نقاشی ساختمان، رنگ هاوی لوکس، روان شناسی رنگها در نقاشی ساختمان، رنگ اکرولیک، پوشش سلولزی، بلکا،پوشش سلولزی،رومالین،پتینه،بلکا چیه،بلکا در جه، روانشناسی رنگ و آزمون رنگ بندی در ساختمان و منزل، نقاشی ساختمان و رابطه آن با شخصیت شناسی، پتینه کاری در نقاشی ساختمان، خرید و فروش بلکا، از بین بردن لکه های رنگ، مراحل رنگ کاری ساختمان، رنگ سحر، نمونه کارهای انجام شده نقاشی ساختمان در شهریار، مولتی کالر، اجرای رنگ آکرولیک یا بدون بو و نقاشی ساختمان، نحوه پاک کردن رنگ، اجرای نقاشی ساختمان در تهران و کرج، نصب بلکا، نقاش ساختمان، نقاشی دیوار پروژه های دولتی در کرج و شهریار با رنگ، اجرای نقاشی ساختمان،کندن بلکا، آموزش اجرای بلکا در تهران و کرج، سوالات نقاشی ساختمان، اجرا بلکا، نمایندگی رنگ مولتی کالر در کرج، آموزش های نقاشی ساختمان برای افراد آماتور، ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان، رنگ سال جدید در ساختمان و پوشش مان و دکور و دیزاین، نقاشی دیوار، پتینه نقاشی ساختمان، نقاشی ساختمان در خوش انقلاب، نقاشی ساختمون، انتخاب رنگ ساختمان،رنگ آکریلیک، نقاش خوب برای ساختمان، دکوراسیون رنگ ساختمان در تهران، در مورد رنگ و نقاشی ساختمان ایرانی سحر و رنگ هاویل، چگونه نقاشی ساختمان ماهر شویم، نقاشی ساختمان در اندیشه، آمفیسیلان، رنگ کردن ساختمان، اکیپ و گروه نقاشی ساختمان در تهران و کرج، آشنایی با 10 نکته برای رنگ زدن خانه، نقاشی خانه، بلکا چیه، تکنیک های انتخاب رنگ در نقاشی ساختمان در حالت کلی، نقاشی کردن درهای ساختمانی، نقاشی ساختمان در بلوار فردوس، رنگ خانه، رومالین، نقاشی ساختمان در تهران و کرج و شهریار و اندیشه و ر، مراحل رنگ‌آمیزی ساختمان، پوشش سلولزی یا بلکا، رنگ کردن خانه، نقاشی ساختمان در بوشهر،نقاشی ساختمان در بیرجند، نقاشی ساختمان در استان اردیبل، معرفی نقاش ساختمانی،معرفی نقاش ساختمان، ارائه انواع نقاشی ساختمان در مناطق مختلف غرب تهرا، رنگ‌های روغنی و پلاستیک، نقاشی خانه ومنزل، نقاشی ساختمان در اندیشه فاز1، نمونه کارهای انجام شده نقاشی ساختمان در کرج، انواع رنگ نقاشی بلکا، قیمت نقاشی ساختمان در تهران و کرج،نقاشی ساختمان در آپادانا، رنگ مناسب برای ساختمان، رنگ پلاستیک برای ساختمان و سقف و دیوار بدنه، نمونه کارهای انجام شده نقاشی ساختمان در اندیشه، زیبا سازی منزل با رنگ کردن در کرج، خدمات نقاشی ساختمان وتزئیناتی ساختمان و پتینه کار، نقاشی ساختمان در اندیشه 1، نقاشی ساختمان در وحیدیهنقاشی ساختمان در وحیدیه، نقاشی ساختمان در استاد معین،کاتالوگ بلکا، اتاق خواب، معرفی نقاش ساختمانd،





:: برچسب‌ها: 8نقاشی ساختمان رنگ روغنی، بلکا،اکریلیک،مولتی کالر|قیمت نقاشي , , , نقاشی ساختمان در رنگ ساختمانی رنگ روغنی،بلکا-مولتی , , , رنگی است که پس از اجرا چندین رنگ به صورت مجزا در در آن دیده می شود , , , , , رنگ های ساختمانی می توانند شامل رنگ های زیر و یا ترکیبی از آنها باشند: رنگ آبی – استخوانی – قرمز , , , یا شما می توانید رنگ مورد نظر خود را از تصویر بیابید و اگر رنگ دیگری در نظر , , , رنگ پلاستیک ساختمان-دیوار-قابل شستشو , , , - نقاشی ساختمان رنگ پلاستیک ساختمانی – رنگ پلاستیک قابل شستشو – رنگ سقف پلاستیک , , , نمایید و همچنین با دیدن فیلم های آموزشی نقاشی ساختمان از آموزش های تصویری , , , در صورت غلظت بالا رنگ به خوبی بر روی سطوح پخش نمی شود و پس از , , , , نسبت ترکیب رنگ به آب حدوداً هر 10 کیلو گرم رنگ به حداقل 6 کیلو آب نیاز دارد , نقاشی ساختمان نمونه نقاشی ساختمان نمونه - نقاشی ساختمان_نقاشی منزل_رنگ آمیزی ساختمان_رنگ ساختمان_نقاسی , , , قیمت نقا شی ساختمان با توجه به نوع رنگ ساختمانی و متراژ , ساختمان و , , , , مارکها و برند های دیگر رنگهای ساختمانی ترکیب شوند تا رنگ نهایی ساختمان , , , , نقاشی ساختمان به صورت متفاوت به این معنا نبست که شما حتما کل خانه خود را رنگارنگ , رنگ اكروليك (بدون بو) بایگانی - نقاشی ساختمان | نقاشی ساختمان قلی , , , رنگ آمیزی و تزئین سطوح ساختمانی به ویژه سطوح داخلی نظیر مراکز درمانی , , , در اصفهان,نقاشی ساختمان در ایران نمونه عکس,فرمول ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان , , , مدت زمانی که نقاشی ساختمان به صورت سنتی و با استفاده از رنگ‌ روغنی طی می‌کند ۳ الی ۴ , , , آشنايي با ۱۰ نکته براي رنگ زدن خانه - نقاشی ساختمان , , , نقاشی ساختمان در ایران نمونه عکس (۱); نقاشی ساختمان در تمامی استان البرز و شهر , , , در یک خانه، رنگ به دو گونه مورد توجه قرار می گیرد؛ یک فضای کلی و عمومی خانه، , , , ترکیب این رنگ با آبی و اندکی فیروزه ای در پوشش پارچه ای تخت خواب، منظره , , , بهتر است انتخاب این رنگ‌ها متناسب با روحیه و شرایطی که در آن هستید صورت بگیرد , انجام شش مرحله پیش از نقاشی ساختمان - خانه داری آکا - روزنامه ،سلامت نقاشی داخل منزل,نقاشی داخلی منزل,نقاشی درب منزل,نقاشی دیوارهای منزل,نقاشی منزل, نقاشی منزل , , , برای این منظور شما می توانید این لایه های پلاستیکی را به صورت متری تهیه کنید , , , , که باتوجه به شرایط سطح مورد نظر برای رنگ آمیزی باید از یک و یا ترکیبی از چند تای آنها استفاده کرد , , , , , , , آموزش کامل سی پنل به صورت تصویری , نقاشی ساختمان - قیمت رنگ آمیزی نقاشی ساختمان - قیمت رنگ آمیزی - نقاشی ساختمان :نقاشی ساختمان متین , , , , حاصل ترکیب 2 به 1 رنگ طلا و رنگ نقره ای رنگ بژ می شود که در کنار قهوا ی هارمونی , , , های خانه اعم از آشپزخانه، اتاق خواب ها، پذیرایی و هال به صورت یکپارچه و متحد به نظر خواهد , , , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : چهار شنبه 5 اسفند 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: