نقاشی ساختمان در تهران

نقاشی ساختمان در تهران

نقاشی ساختمان در تهران

 

چطور و چگونه فضای بیرونی خانه را خود را نقاشی کنیم؟

آيا تصور مي‌كنيد كه نقاشي فضاي بيروني خانه به سادگي زدن چند لايه رنگ بر ديوار و منتظر ماندن براي خشك شدن آن است؟! شايد تصور شما تا حدودي درست باشد، اما در اين خصوص نكاتي وجود دارد كه رعايت آن‌ها نقاشي را آسان‌تر مي‌كند و باعث مي‌شود نتيجه كار تا حد زيادي حرفه‌اي و بدون نقص به نظر برسد.

 وسايل مورد نياز:

 2 عدد قلم‌موي رنگ با كيفيت بالا

سنباده

رنگ و بتونه

پوشش پلاستيكي

 قدم اول

مواد و وسايل با كيفيت خريداري كنيد. اكثر افراد سعي مي‌كنند با خريد قلم‌موها و لوازم اوليه ارزان‌تر در هزينه‌ها صرفه‌جويي كنند. در حقيقت به اندازه پولي كه مي‌پردازيد ميزان كيفيت و مرغوب بودن وسيله خريداري شده را تضمين مي‌كنيد. توصيه مي‌كنيم براي خريد قلم موي رنگ، حساسيت به خرج ندهيد و مرغوب‌ترين آن را تهيه كنيد (يك عدد بزرگ براي سطوح و يك عدد كوچك براي گوشه‌ها). قول مي‌دهيم كه ضرر نخواهيد كرد، زيرا هم مي‌توانيد آن قلم‌موها را مدت‌ها استفاده كنيد و هم كار با قلم‌موي با كيفيت بسيار آسان‌تر و لذت‌بخش است.

 قدم دوم

سبك و نوع نقاشي خود را تعيين كنيد. دو نوع نقاشي وجود دارد؛ نقاشي پايه آب و نقاشي رنگ روغن.

 قدم سوم

رنگ قوطي‌ها را با هم مخلوط كنيد. زيرا ممكن است در 10 قوطي رنگ كه همگي يك كد دارند و هم‌رنگ اند، مقداري تفاوت هم وجود داشته باشد. اين تفاوت هرچند كم و جرئي است، اما باز هم در نهايت پس از اتمام كار ناهماهنگ بودن رنگ‌ها و تفاوت‌ احساس مي‌شود.

 قدم چهارم

هنگام سنباده كشيدن ديوارها، ابتدا پوشش پلاستيكي را روي زمين پهن كنيد تا مشكل تميز كردن كف و پاك كردن رنگ‌هاي چكيده شده را نداشته باشيد.

 قدم پنجم:

آزادانه و بدون محدوديت از بتونه استفاده كنيد. اگر زيرسازي و بتونه‌كشي كار به خوبي انجام شود، به رنگ كمتري نياز خواهيد داشت و بسيار به صرفه است. پس از بتونه‌كاري اجازه دهيد 24 تا 36 ساعت بگذرد تا بتونه‌ها كاملا خشك شوند.

حال به رنگ آمیزی بپردازید و لایه های رنگ را با قلمو روی هم قرار دهید. هنگام استفاده از نردبان مراقب خود باشید.





:: برچسب‌ها: ,قیمت نقاشی ساختمان در اصفهان ,انواع رنگها در نقاشی ساختمان ,مدل نقاشی ساختمان در راهرو ,هزینه نقاشی ساختمان در 90 ,آموزش نقاشی ساختمان در اصفهان ,نقاشی ساختمان در ایران نمونه عکس ,فرمول ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان ,جستجوی کار نقاشی ساختمان در اصفهان ,راهنمای ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان ,ترکیب رنگ ها در نقاشی ساختمان ,لیست قیمت نقاشی ساختمان در مشهد ,جزوه آموزشی در مورد نقاشی ساختمان ,قیمت نقاشی ساختمان در سال 91 ,طرح های جدید در نقاشی ساختمان ,ترکیب رنگ روغنی در نقاشی ساختمان ,قیمت نقاشی ساختمان در سال 90 ,آموزش تصویری سنگ نما در نقاشی ساختمان ,ترکیب و ساخت رنگ نباتی در نقاشی ساختمان ,مرکز فروش وسایل نقاشی ساختمان در اصفهان ,بزرگترین اکیپ مجرب نقاشی ساختمان در تهران ,دانلود نمونه قرارداد نقاشی ساختمان موجود در سایت ,شرکت مجری ساختمان شهریار ,نقاشی ساختمان و کلیه تزییناتی ساختمان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: