نقاشی ساختمان در خیابان ارم کرج

نقاشی ساختمان در خیابان ارم کرج

معرفی رنگ غیر شفاف

معرفی انواع رنگ غیر شفاف

kkkkkk.gif (400×150)

رنگ غیر شفاف عبارت است از مايع رنگيني كه روي سطح چوب را مي پوشاند كه اين مايع رنگين پس از خشك شدن به شكل يك قشر سخت و غير شفاف روي چوب باقي مي ماند و به كلي نقش چوب را مي پوشاند و تشخيص چوب را غير ممكن مي كند. رنگهای غير شفاف خود به دسته هاي زير تقسيم مي شوند :

رنگ روغني: رنگ روغني تركيبي است از پودر رنگ، حلال، روغن جلا، اسكاتيف، مواد انعطاف دهنده و غيره است كه به نوع پودر رنگ داراي رنگهاي متفاوتي است. رنگ روغنی به دو دسته مات و براق تقسيم ميشود. براي زدن رنگ روغني لازم است سطح چوب را به روغن اليف آغشته و سپس با بتونه روغني پر نموده و آن را رنگ نمود. حلال اين نوع از رنگها تينر روغنی مي باشد. از اين رنگ براي مصارف  كه در معرض رطوبت قرار مي گيرند مانند: در و پنجره های ساختمان ، كابينت آشپز خانه و كلاً اشيای قابل شستشو استفاده مي شود

1- انامل

naghashi.org-4.png (355×200)

نوعي جلاي غير شفاف است كه بافت چوبي را مخفي مي كند و در عوض رنگ مطلوبي به آن مي دهد. انامل خيلي سخت و داراي قابليت ارتجاعي خوبي مي باشد. اين جلا در مقابل تغييرات آب و هوايي مقاوم است.انامل را مي توان به وسيله تينر رقيق كرد.

2- رنگ پلاستيك

logo.gif (368×86)

ماده اصلي اين رنگ ها مواد شيميايي پلاستيكي است كه در آب قابل حل است. اين رنگها در مقابل رطوبت و حرارت دوام ندارند. از اين رنگها روي سطوح گچي و سيماني و…. استفاده مي شود.

,نقاشی مولتی کالر نقاشی پلاستیک ساختمان,

نقاشی ساختمان و کلیه تزییناتی ساختمان,

نقاشی ساختمان نقاش ساختمان,

"نقاشی ساختمان",

نقاشی ساختمان.,

نقاشی ساختمان,

سربرگ نقاشی ساختمان,

تجربیات نقاشی ساختمان,

نقاشی ساختمان ارشد,

نقاشی از ساختمان

 





:: برچسب‌ها: ,نقاشی مولتی کالر نقاشی پلاستیک ساختمان, نقاشی ساختمان و کلیه تزییناتی ساختمان, نقاشی ساختمان نقاش ساختمان, "نقاشی ساختمان", نقاشی ساختمان , , نقاشی ساختمان, سربرگ نقاشی ساختمان, تجربیات نقاشی ساختمان, نقاشی ساختمان ارشد, نقاشی از ساختمان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : دو شنبه 2 مهر 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: