نقاشی ساختمان در کرج منطقه11

نقاشی ساختمان در کرج منطقه11

چطور رنگ مناسب را براي دفتر کار انتخاب کنيم؟

مهارت‌هاي زندگي > فوت و فن - نقاش ساختمان تهران: انتخاب رنگ دفتر کار کاملا به خصوصيات و روحيات شما بستگي دارد تا احساس رضايت کرده، کارايي بهتري داشته باشيد.a

بررسي ويژگي‌هاي خاص و برنامه‌ريزي در رسيدن به نتيجه مورد نظر، مرحله انتخاب رنگ را آسان‌تر مي‌کند. قبل از انتخاب رنگ، در نظر گرفتن عوامل مختلف داراي اهميت است. با انتخاب صحيح، فضاي مورد نظر را کوچک‌تر، بزرگ‌تر، گرم‌تر يا سردتر نشان دهيد.

قبل از هر چيز:

logo.gif (368×86)

1- اندازه دفتر کار را در نظر بگيريد. اگر مي‌خواهيد اتاق بزرگ‌تر به نظر برسد، از سفيد، کرم و رنگ‌هاي روشن استفاده کنيد. سقف سفيد نيز اتاق را بزرگ‌تر نشان مي‌دهد. اگر فضا خيلي بزرگ و سرد است، رنگ‌هاي تيره آن را گرم‌تر نشان مي‌دهند.

2- به احساس دروني خود توجه کنيد. اگر مي‌خواهيد انرژي و اشتياق ايجاد کنيد، رنگ‌هاي گرم قرمز تا سبز را از چرخه رنگ که شامل قرمز، نارنجي، زرد و سبز هستند، انتخاب کنيد. اگر احساس آرامش را ترجيح مي‌دهيد، رنگ‌هاي سرد از آبي تا بنفش را انتخاب نماييد.

3- به مقدار نور دفتر کار توجه کنيد. رنگ‌هاي روشن در جايي که نور طبيعي خيلي زياد است، بيش از حد خيره‌کننده خواهد بود.

4- به رنگ ساير قسمت‌ها دقت کنيد تا با طرح کلي خانه، از ساير اتاق‌ها گرفته تا پوشش کف و غيره هماهنگ و مناسب باشد. اگر دفتر يا اتاق کار شما در گوشه‌اي از منزل است، از زواياي مختلف و اتاق‌هاي مختلف به آن نگاه کنيد.

naghashi.org-4.png (355×200)

آشنايي با طراحي محيط مناسب کار در خانه

5- با استفاده از يک تخته‌چوب و چند قوطي کوچک نمونه رنگ‌، رنگ‌ها را روي تخته امتحان کنيد تا تصميم‌گيري نهايي برايتان راحت‌تر شود.

6- به نمونه رنگ‌هاي کار شده بر روي تخته بعد از خشک شدن در ساعت‌هاي مختلف و با نورهاي مختلف خوب نگاه کنيد تا انتخاب درستي داشته باشيد.

kkkkkk.gif (400×150)

7- نمونه رنگ‌شده را کنار مبلمان، پرده و ساير وسايل قرار دهيد و ببينيد آيا ترکيب آن‌ها نظر شما را به خود جلب مي‌کند؟

8- اگر از رنگ‌هاي خاص بر روي ديوار خوشتان نمي‌آيد، بژ، توسي و سفيد را انتخاب کنيد در عوض وسايل و مبلمان را رنگي بخريد.





:: برچسب‌ها: رنگ آمیزی منزل, دستمزد نقاشی ساختمان, انواع رنگ در نقاشی ساختمان, انواع رنگ های مولتی کالر, اتحادیه نقاشان ساختمان, آلبوم مولتی کالر, رنگ ساختمانی مولتی کالر, قيمت نقاشي منزل, رنگهای ساختمان, طرح های نقاشی ساختمان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : یک شنبه 15 مهر 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: