رنگ کردن اتاق کودک و نقاشی ساختمان در تهران و کرج

رنگ کردن اتاق کودک و نقاشی ساختمان در تهران و کرج

 نکاتی درباره آرایش اتاق کودک

نکاتی درباره آرایش اتاق کودک

 

.

برا ی وارد شدن و دیدن کاتالوگ بلکا لطفا اینجا را کلیک کنید  

۰۹۱۲۷۶۸۰۳۵۴

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمانی

دکوراسیون اتاق کودک می تواند بسیار جذاب و زیبا باشد. اما اگر بخواهید با در نظر گرفتن اصول مربوط به دکوراسیون داخلی، اتاق کودک خود را مبلمان کنید، باید به مواردی توجه نمود که شاید کار را مشکل تر از انجام دکوراسیون داخلی یک اتاق بزرگسال می کند. به همین دلیل بسیاری از پدر و مادرها وقتی را صرف فکر کردن در مورد دکوراسیون اتاق کودک خود می کنند.در نظر داشتن اینکه اتاق کودک فضایی برای خواب و بازی کودک است، سبب می شود که دکوراسیون آن از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. زیرا این فضا در رشد جسمی و روحی کودک بسیار تاثیر گذار است. اما اینکه فضای اتاق برای بازی پسر یا دختر در نظر گرفته شود، در دکوراسیون آن تاثیر گذار است.در این یادداشت نکاتی راجع به اتاق خواب کودک به طور کلی مطرح می شود.

موارد بسیاری در مورد اتاق خواب کودک مطرح است، که زمینه رشد و پرورش استعدادهای او را فراهم آورد و بتواند سازگار با خلق و خوی کودک باشد.

درابتدا می توان آنچه را که در اتاق کودک برای بازی و استراحت نیاز است، لیست کرد و با توجه به نکات روانشناسی و در نظر داشتن سن کودک و نیاز های مطابق با سن او مبلمان و دکوراسیون مورد نیاز او را تهیه نمود یا از وسایل موجود در خانه که همگام با روحیات کودک است استفاده نمود.

پس از آن می توان از کتاب قصه های کودکان برای دکوراسیون، تابلوهاو…الهام گرفت.زیرا کودکان به کتاب قصه هایشان بسیار علاقه دارند.

طبق ماده ۱۲جرائم رایانه ای هر گونه کپی برداری تصاویر و نوشته از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد                     ۰۹۱۲۷۶۸۰۳۵۴

 

اگر کودک شما در سنی است که می تواند نظر دهد، از ایده های خودش می توانید استفاده کنید. می توانید در مورد رنگ مورد علاقه اش یا اشیای دکوری که او به آنها علاقه دارد از او سؤال هایی بپرسید.

در مورد رنگ و جنس پرده و روتختی و همین طور رنگ کاغذ دیواری و جنس آن حتماً فکر کرده و متناسب سن و جنسیت فرزند و سلیقه خودتان رنگی را انتخاب نمایید، این انتخاب بسیار روی سیمای اتاق و نتیجه ای که می خواهید بد ست آورید تأثیر گزار است. از نقاشی ها و کار های دستی کودک خود می توانید برای دکوراسیون در روی کاغذ های حاشیه دیوار استفاده کنید. می توان آنها را به عنوان یک الگو انتخاب و تقویت کرد و از آنها در جا های مختلف مثلاً روکش آباژور و تابلو و… به عنوان بخشی از دکوراسیون استفاده کرد.

همین طور می توان جهت رنگ آمیزی دیوار ها و کف و سقف از آنها استفاده کرد و اگر شما برای روتختی و پرده از پارچه طرح دار استفاده می کنید، می توانید از طرح آن در دکوراسیون اتاق استفاده نمایید. یا به عکس می توانید از رنگهای موجود در الگوی خاصی که با توجه به روحیه کودک خود ایجاد نموده اید، جهت رنگ وجنس پارچه روتختی و پرده و …استفاده کنید.

دراتاق کودک عرصه های مختلف را از هم جدا کنید. فضای خواب کودک که باید آرامش بخش باشد، از فضای بازی،مانند مکانی برای حرکت ماشین های مسابقه ای یا ریل قطار یا اتاق باربی یا چادرهای مسافرتی اسباب بازی و… جدا باشد. همین طور مکانی برای انجام کارهای هنری و کار دستی کودک در نظر گرفته شود،زیرا در رشد خلاقیت کودک تأثیر گذار است. یک نقطه تمرکز هم برای اتاق در نظر بگیرید. این نقطه می تواند پوشش دیوارها، سایبان روی تخت خواب یا طبقه ای باشد که با اسباب بازی ها و وسایلی که الگوی دکوراسیون را ازآن برداشت کرده اید، پر شده است.

پس از انتخاب اجزای دکوراسیون شما می توانید حال و هوای خاصی با توجه به روحیات کودکتان برای او ایجاد کنید، اتاقی با حال و هوای باغ، اتاقی خیالی در کهکشان، اتاقی برای پرنس ها یا اتاقی با روحیه موجود در کارتون مورد علاقه کودکتان و بسیاری موارد دیگر که با توجه به تنوع و تعدد ایده های موجود می توان فضاهایی بسیار متنوع و متفاوت را خلق کرد که استعداد کودک در آن فضا رشد یابد و بتواند انسانی خلاق برای آینده باشد.

 

همیشه به قیمت پایین در نقاشی ساختمان شک کنید برای انکه افرادی پیدا می شوند که با قیمت پایین کار را گرفته و هیچ وقت به زیر سازی آن توجه نشان  نمی دهند و سعی چنین افراد بدست آوردن سود بیشتر توی نقاشی هستند

کار مناسب = قیمت مناست =کیفیت مناسب

کار نا مناسب =قیمت پایین =کیفیت پایین

منطق این رو میگه: کار را به کار دان بسپارید   ۰۹۱۲۷۶۸۰۳۵۴

نقاشی ساختمان قلی پور در نظر دارد برای رفاه مشتریان خود از بابت اجرای نقاشی ساختمان به صورت قرار داد نقاشی ساختمان که دارای متن قرار داد اتحادیه میباشد و اصول نقاشی ساختمان که در قرارداد اتحادیه ذکر شده است را پیروی کرده و کار با کیفیت بالا به مشتریان خود بدهد

هدف ما سود یا هر چیز  دیگر نیست    هدف ما جمع آوری مشتری است

هدف ما حذف افراد به اصطلاح نقاش ساختمان از حیطه نقاشی است برای آن که چنین افرادی باعث میشوند که مشتری ها با شک و تردید کار را به نقاش میسپارند

نقاشی ساختمان قلی پور در خدمت مشتریان خود در تهران و کرج میباشد

۰۹۱۲۷۶۸۰۳۵۴

 

 

اجرای و رنگ آمیزی انواع رنگ های پلاستیک ، روغنی و آکرولیک رنگ بدون بو
* بلکا – کاغذ دیواری – پتینه کاری – رنگ آمــــیزی انواع درب های چوبــــی و فلزی – اجـــــرای پوشش صنعتی اپوکسی – اجــــرای رنگ های فوری مخصوص چوب / سیلروکیلر / پلی استر / نیم پلی اســتر – اجرای رنگ های نما /رنگ نما / رولکس / کنیتکس – اجرای رنگ آمیزی استخر ها / رنگ استخر – رنگ آمیزی انواع چهارچوب های فلزی / با شیشه و بدون شیشه – اجرای انواع پوشش های ضد زنگ برای اسکلت ساختمان ها و غـــــیره * آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره
آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت
تماس با ما : ۷۶۸۰۳۵۴ – ۰۹۱۲ * بابک قلی پور
برچسب نقاشی ساختمان در تهران

 

 





:: برچسب‌ها: نقاشی ساختمان , , نقاشی ساختمان , رنگ آمیزی ساختمان , رنگ امیزی ساختمان , رنگ کاری ساختمان , نقاشی ساختمان , رنگ روغنی ساختمان , رنگ آمیزی ساختمان , نقاش ساختمان , رنگ روغن ساختمان , انواع رنگ آمیزی ساختمان , آموزش رنگ آمیزی ساختمان , ترکیب رنگهای ساختمانی , ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان , ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان , انواع رنگ ساختمان , نقاشی رنگ روغن ساختمان , اصول رنگ آمیزی ساختمان , ترکیب رنگ ساختمان , بتونه کاری دیوار , بهترین نوع رنگ ساختم , رنگ کردن ساختمان , رنگ ساختمان , رنگ کاری ساختمان , ساخت بتونه ساختمان , ترکیب رنگها برای نقاشی ساختمان , رنگ امیزی ساختمان , ساختن رنگ ساختمان , رنگ پلاستیک روی رنگ روغنی , رنگ های ساختمان , بتونه کاری , ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان , ترکیب رنگ ساختمانی , جدول ترکیب رنگهای ساختمانی , آموزش بتونه کاری دیوار , آموزش رنگ آمیزی ساختمان , اصول رنگ آمیزی ساختمان , پمپ رنگ , رنگ های ساختمانی , رنگامیزی ساختمان , رنگ روغن دیوار , رنگ روغن ساختمانی , قیمت رنگ آمیزی ساختمان , نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان , نقاشی ساختمان رنگ روغن , نقاشی ساختمان با غلطک , نقاشی ساختمان با پیستوله , نقاشی ساختمان رنگ روغن , رنگ پلاستیک روی رنگ روغن , رنگ پیکوکالر , ترکیب رنگهای ساختمان , ترکیب رنگ های ساختمانی , رنگهای ساختمان , رنگ روغنی پایه آب , طرح رنگ آمیزی ساختمان , انواع رنگ امیزی ساختمان , ترکیب رنگ ساختمانی , ترکیب رنگ برای نقاشی ساختمان , آموزش رنگ زدن ساختمان , آموزش رنگ کاری ساختمان , آموزش رنگ کردن ساختمان , اصول رنگ امیزی , آموزش رنگ آمیزی فلز , آموزش رنگ کردن ساختمان , اموزش بتونه کردن دیوار , ,
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : سه شنبه 1 مرداد 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: