نقاشی ساختمان در شهریار اندیشه

نقاشی ساختمان در شهریار اندیشه

آشنایی با انواع رنگ روغنی و پلاستیک

رنگ ها دو نوع هستند: رنگ روغنی و رنگ پلاستیک

رنگ روغنی در مواردی استفاده می شود که تابش مستقیم آفتاب یا بارش مستقیم برف و باران وجود داشته باشد. ولی رنگ پلاستیک به خاطر مخلوط شدن سریع آن با آب و استقامت کم آن، فقط در سقف اتاقها استفاده می شود چون به هیچ عنوان آب و نور خورشید مستقیما به آن نمی تابد.

نقاشی-ساختمان-قلی-پور.gif (594×135)

الف) رنگ روغنی:

مات – روشن – براق – کدر ( مشکی )

مات: به رنگهایی گفته می شود که درخشش خیلی پایینی دارند و غلظت روغن در آنها کم است و بیشتر برای آستر کارها استفاده می شود.

روشن: بیشتر به رنگهایی گفته می شود که به عنوان ماده رنگ، با رنگ سفید آمیخته می شود.

براق: به رنگهایی گفته می شود که درخشش آنها در مقابل نور بیشتر و حرکت آن روانتر است و لیزی آن بیشتراست و غلظت روغن در این نوع رنگ، بیشتر از بقیه رنگها است.

کدر : به رنگ سیاهی که به عنوان ماده رنگ با رنگهای دیگر آمیخته می شود و برای پوشش بیشتر کار و نبودن براقی زیادی استفاده می شود.

kkkkkk.gif (400×150)

ب) رنگ پلاستیک :

پلاستیک و نیمه پلاستیک

( در بازار به ۲ صورت در بازار یافت می شود)

نیمه پلاستیک به خاطر اینکه در آن غلظت چسب چوب کمتر است، چسبندگی آن نیز کمتر و استقامت آن بسیار کم است ولی رنگ تمام پلاستیک که در آن از چسب چوب بالایی استفاده شده و چسبندگی آن و زیبایی آن بسیار بیشتر از نیمه پلاستیک است.

توصیه: از رنگ تمام پلاستیک استفاده می شود.

kkkkkk.gif (400×150)





:: برچسب‌ها: , نقاشی در ساختمان, درباره نقاشی ساختمان, طریقه نقاشی ساختمان, رنگ و نقاشی ساختمان, مدل نقاشی ساختمان, عکسهای نقاشی ساختمان, لوازم نقاشی ساختمان, نقاشی ساختمان کاتالوگ, ویزیت نقاشی ساختمان, دکوراسیون نقاشی ساختمان, نقاشی مدرن ساختمان, جزوه نقاشی ساختمان, پمپ نقاشی ساختمان, فن نقاشی ساختمان, قیمت نقاشی ساختمان, پیمانکار نقاشی ساختمان, نقاشی داخل ساختمان, نقاشی ساختمان قیمت, نقاشی ساختمان وسائل, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : یک شنبه 21 بهمن 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: