نقاشی ساختمان در لاله

نقاشی ساختمان در لاله

تأثیر رنگ ها در آرامش ما

شناخت تاثیر رنگ بر احساسات و آرامش ما در زندگی

در زندگی پرتلاطم امروزی، داشتن آرامش، یکی از نیازهای ضروری انسان عصر حاضر است. همه ما برای یافتن لحظاتی آرام و بدون دغدغه در جستجو هستیم و گاه نیز فکر می کنیم، رسیدن به آرامش روحی و فکری امری محال است. در این دنیای پرتحرک که هر روز در حال تغییر و تحول است، برای ایجاد آرامش و دادن این حس به انسان، نیازمند خلق چنین تفکری هستیم که درون خانه به دنبال آسایش و تمرکز فکری باشیم. برای طراحی این چنین محیطی، رنگ، یکی از ضروریات است.

logo.gif (368×86)

در یک خانه، رنگ به دو گونه مورد توجه قرار می گیرد؛ اولی فضای کلی و عمومی خانه، دیگری مجموعه ای از ترکیب بندی های رنگی که در یک اتاق و اجزای داخلی آن وجود دارد. با استفاده از رنگ مناسب می توان محیطی و فضایی برای استراحت و آرامش یافت و آن گاه خانه تبدیل به پناهگاه و مأمنی می شود برای فرصت تفکر و اندیشه در این میان لازم است رنگ ها و تأثیر متقابل آن ها را بر یکدیگر بشناسیم.

naghashi.org-4.png (355×200)

رنگ های همخوان یا همان رنگ هایی که در دایره ی رنگی، مجاور یکدیگر قرار دارند، نقش مهمی درایجاد آرامش دارند. حتی اگر این رنگ ها تُنمایه ای قوی داشته باشند، مانند آبی تیره، سبز تیره، و ارغوانی، باز هم به انسان آرامش می دهند.اما برای به دست آوردن شناخت بیشتر، نکات مطرح شده در سلسله مقالات آشنایی با تأثیر رنگها، می تواند راهگشا باشد. بر این اساس، اثر بخشی برخی از رنگ ها بر یکدیگر را با نگاهی موشکافانه در مطالب این سایت بررسی کردیم که می توانید آنها را مطالعه فرمایید.

نقاشی-ساختمان-قلی-پور.gif (594×135)





:: برچسب‌ها: سود نقاشی ساختمان چه قدره, می خوام منزل خودم رو خودم رنگ بزنم, کمک در مورد نقاشی ساختمان, شروع کار نقاشی ساختمان, پیدایش نقاشی ساختمان, نقاشی کردن ساختمان در تهران, نقاشی کردن ساختمان در شهرداری ها, شهرداری تهران, شهرداری کرج, شهرداری کرج و نقاشی ساختمان, کاردرجه یک نقاشی ساختمان, کادر فنی نقاشی ساختمان, نقاشی ساختمان در منطقه, کنیتکس کاری, مولتیکار, نقوش برجسته, فنون نقاشی ساختمان, رنگ کردن ساختمان, سبک نقاشی ساختمان, طریقه نقاشی ساختمان در تهران وکرج, مزایای نقاشی ساختمان, چاره ترک ساختمان, بستن ترک ساختمان, رفع ترک, رنگ بدون بو, کناف کاری ساختمان, اجریا کناف ساختمان, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : سه شنبه 27 فروردين 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: